lördag 19 september 2009

Hemmakväll | kl. 21.26


Det blev en halvtråkig hemmakväll av denhär kvällen. Jag hade riktigt tänkt gå i bastu för en gångs skulle men nej, det gick ju inte pga tatueringen.. Måste nog vänta åtminståne en vecka till tror jag.. :/ Börjar en film kl 10, Freaky Friday, som jag har sett en miljon gånger tidigare, men den är ganska bra, och jag lär knappast ha nåt bättre för mig. Det var nog några som ville ha med mig ut ikväll, men orken räcker ändå inte riktigt till, jag får vila upp mig fram till onsdag, för då måste jag väl nästan ut. Har ju inte varit ut i Vasa än heller, så det ska bli kul att se hur Fontana ser ut innuti, och folk lär det ju inte vara brist på heller (synd bara att jag känner ca 0 vasabor (förutom de från klassen)), det är ju bara Wasa by night en gång om året som tur är.

Jag vet inte om jag ska orka dra med mig datorn till Vasa imorgon heller, det är ju bara för 3 kvällar, men iofs så kommer jag ju att vara i stan(jeppis) hela nästa helg och då behöver jag ju ingen dator.. Blääh, i-landsproblem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar