onsdag 23 september 2009

Trallalaa | kl. 22.29

Jag kom nyss hem från Nykarleby, har suttit där några timmar med Jessi o Basse (jessis pojkvän) och kollat film. Efter det hämtade jag upp brorsan från simhallen och sen bar det av hemåt. Nu blir det bara lite facebook tror jag och sen ska jag börja sova tidigt.

Jag har märkt att det nästan är fysiskt omöjligt för mig att hålla käften om jag sitter ensam och kör i bilen med musik på. Jag börjar skråla med helt automatiskt. Och bra låter det ju inte heller, men det får vi ju hoppas att ingen dör av. :)

Jag riktigt längtar efter att få ett jobb! Jag skulle verkligen vilja ha en egen bil som man får använda när man vill, och inte måste fråga om lov först. Fast det kommer väl nog att ta en stund innan jag har råd med en bil, även om jag skulle få jobb, vilket jag hoppas att jag få inom kort! Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar