onsdag 7 oktober 2009

Dagen | kl. 23.43

Jag funderar starkt på att gå och lägga mig. Oj va skönt det ska bli att så sova så länge man bara orkar imorgon! Fast om det är fint väder ute så vaknar jag äntå 9-halv 10 tiden då det blir så ljust i mitt rum, men det har ju varit dåligt väder åtminståne de senaste 2 dagarna så kanske det kan hålla i sig till imorgon förmiddag också. ;)

Vi fick sluta tidigare i skolan idag för Gunnevi (läraren) skulle bort, så vi åkte norrut redan 2 tiden. Annars skulle vi ha slutat kl 6. Ida släppte av mig vid Polaris där pappa stod och väntade, vi åkte in till stan och pappa åkte tillbaka till jobbet. Jag tog bilen och åkte till Prisma och köpte en pärm till slutarbetet, sen åkte jag till besiktningsstationen och hämtade ut mitt körkort. Tänk att jag bara har haft körkort i 3 veckor, det känns nog som åtminståne 3månader! Efter det åkte jag bara till Samis och satt och kollade på tv tills pappa ringde och sa att jag skulle komma och hämta honom. Vi har nya soffor i lägenheten nu. Nya för oss iallafall, vi fick köpa 2 soffor, 3+2 pers för 150€ av en av Samis kompisar som skulle köpa nya. De passar riktigt bra och de är i otroligt bra skick, inte det minsta söndriga eller ens nersuttna. Så det var nog ett fynd :) Nu blir det bara att göra sig av med den gamla, ekorosk nästa kanske? För tillfället har vi 4 st soffor i lägenheten så det börjar bli aningen trångt. :p

Imorgon ska jag bara klippa en kompis och skriva på slutarbetet. Finns inte mycket annat på shemat. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar