tisdag 27 oktober 2009

Före vs Efter | kl. 21.19

Här kommer före och efter bild av Madde som jag hade som modell till yrkesprovet idag. :)


Jag började med att avfärga håret x2. Sen satte jag på en brun färg i roten och satte blondering på slingor i luggen. Drog ut bruna färgen i topparna o sen väntade, sköjlde och så i med en ny färg på slingorna. Sen fick hon byta kläder, så fixade jag håret och till sist sminket. Blev ganska nöjd faktiskt, men nu såg jag att håret ser väldigt fyrkantigt ut på efter-bilden, så såg det faktiskt inte ut i verkligheten tycker jag. :D

Jag har fått otroligt sjuk handled av någon konstig anledning. Tar otroligt sjukt när jag vänder den åt vissa håll, och inte blir det bättre heller, började redan igår.

Jag blir tydligen tvungen att sitta här i vasa fram till torsdag. Ida-Maria for hem idag så henne slipper jag inte hem med, och jag måste fixa busskortet för att slippa hem med bussen alls (okej, jag skulle slippa, men det kostar 20€ istället för 9.60€). För att få fixat det måste jag in till busstationen, men den stänger 5-6 tiden, o vi är i skolan till 6 imorgon, så då hinner jag inte. Altså måste jag sitta här o tråka hela kvällen imorgon också för att sen gå till busstationen på torsdag och åka hem kvart över 2. Lite problematiskt är det ju också när jag bara har mat så det räcker tills imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar