torsdag 15 oktober 2009

Imorgon åker vi! | kl. 12.03


Har redan hunnit duscha, städa undan i köket och städa ena wc:n. Och klockan är inte ens 12! Men fick stiga upp lite tidigare idag (kl 10 ;)) för jag och mamma ska till stan och hon kommer efter mig från jobbet halv 1. Tänk, imorgon kl. 8.30 lyfter flyget från Kronoby, och så kommer vi fram 12.40 på Kreta :) Oj vad skönt det kommer att bli! Ska bli så kul att åka dit nu igen när man är lite äldre och kan ta vara på sig själv mer. Förra gången vi var till kreta gick jag bara på 4:an i lågstadiet, så då var jag väl.. 10 år? men minns ändå nästan allt därifrån, vad hotellet hette, hur man gick för att komma till stranden, vilka restauranger vi åt på och allt sånt. :p Fast minuset med den resan var att jag blev magsjuk andra dagen. :/ Så det ska jag akta mig för denna gång! Men vi ska ju inte till samma stad nu, och det ska bli jättekul att se hur denhär staden (Hania) ser ut, vad det finns för butiker o allt sånt :D Aah, jag älskar att resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar