tisdag 13 oktober 2009

kl. 13.09


Huhhu, börjar bli lite tråkigt att vara ledig så mycke. Skulle egentligen behöva skriva klart slutarbetet för imorgon ska jag till mammas arbete och printa ut det. Får se om jag ens får ihop till de 15 sidor som det minst skulle vara. Hoppas att man får godkänt fast man inte riktigt har 15 sidor, för på nåt högre än godkänt siktar jag nog ändå inte.

Bara 3 dagar tills vi far till Kreta nu. Fast lite känns det som att jag inte vill att dagen då vi åker ska komma, för då går hela veckan så snabbt förbi, och sen har man bara minnen kvar. Jag vill ju hinna längta ordentligen till resan först också.

Ikväll tror jag att det blir ett simhalls besök med Emmi (och kanske mamma..). Hade först tänkt gå på gym med mamma men far nog hellre och simmar, har bara simmat kanske 2-4 gånger i sommar! Dessutom är det en jättebra träningsform.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar