söndag 11 oktober 2009

Knärrkärring | kl. 22.57

Säker åtminståne 2 år gammal bild. :) Men Sami & jag iallafall!

Sitter och lyssnar på gamla rock ballader och känner mig allmänt fridfull och lugn. Men varför måste internet krångla? Det brukar ju vara så bra här hemma. Jag kommer inte att se Sami på 3 veckor nu. Vet inte riktigt hur jag ska stå ut.. Men folk har väl varit med om värre (tänk emilia i USA, 1 år!!), så nog ska jag väl överleva. Det är ju inte ens en månad, men vi har faktiskt inte varit ifrån varandra så länge i sträck förr. Fast veckan då vi är på Kreta tycker man ju att borde gå fort, men då sitter jag väl och oroar mig hela helgen istället, för Sami ska till Kuopio och hälsa på en milikompis på samma gång, och jag är ganska svartsjuk av mig.. Men det är ju han också så det jämnar ju ut sig. Jag vet ju nog också att han aldrig skulle vara otrogen eller nåt sånt mot mig, men jag får ändå inte bort detdär "tänk om..". Usch vilken irriterande känsla det är, jag blir så besviken på mig själv också för att jag inte bara kan ignorera tanken. Vi ha ju ändå varit tillsammans över 3 år!! (nu när jag verkligen skriver ner det och tvingas inse känner jag mig ännu barnsligare)

Nej, nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig ner och kolla en film, tror ändå inte att jag kan somna än. Tjena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar