söndag 25 oktober 2009

Last 24h | kl. 20.17

Sitter i Vasa igen. Igår blev det nog kanske lite för mycket alkohol konsumption för jag höll på somna kl 12. Jag gick med alla de andra till kön vid Melody, men efter en stund kom jag nog fram till att jag inte vill betala 8€ för att gå in en stund och sen ändå vara för trött för att dansa eller nåt. Så jag vände på klacken och gick hem och sov. Sen blev jag ändå väckt kl 5 av brorsan som ville in och sova, så då blev jag tvungen att stiga upp o släppa in honom också. När vi sen steg upp kl. 12 var vi båda så hungriga så vi bestämde oss för att åka till "lessar grillen" efter mat, men den var stängd så vi åkte till mäkken istället. Efter det for vi och kollade på en lägenhet i närheten där sami bor. Helt okej men inte för oss tror jag, skulle ju vilja ha nån lägenhet som man kan bo ett par år i nu eftersom att Sami har bott på 4 ställen på 3 år nu, och lägenheten vi var o kollade på var till salu så där är det inte säkert att man skulle få bo så länge om de får den såld. Nåja, måste kolla vidare bara.. vi har ju ändå inte speciellt bråttom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar