tisdag 27 oktober 2009

Lista | kl. 21.36

Nu har jag så tråkigt att jag stal en lista ur Ulrikas blogg. :)

Favoritcafé:
Brukar faktiskt inte gå på café.
Favorittidning: Cosmopolitan
Bästa saken som händer i vinter: Sami kommer ur milin :)
Favoritplagg i garderoben just nu: Inget speciellt
Längd: 182cm
Vanligaste färgen på mina kläder: måste säkert vara svart överdel med jeans.
I höst kommer jag att gå klädd i: En varm jacka (om jag hittar nån jag vill ha) och uggs.
Men absolut inte i: läderjacka
Mig själv med tre ord just nu: uttråkad, trött och halvsur
Jag tränar: alldeles för lite, vill gå på gym men har inte råd.
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: är otroligt uttråkad och ser inte alls fram emot morgondagen.
Är det nåt du absolut inte äter: kåldolmar
Kläder just nu: jeans, topp, huppari
Vad sa du senast: Hejdå!
Fisk eller badkruka: Beror på var. Är nästan livrädd för att simma om det inte är klart vatten.
Spelar du nåt instrument: förr spelade jag piano och gitarr, men ingenting för tillfället.
Morgon- eller nattmänniska: morgon faktiskt.
Sparare eller slösare: slösare, men om det är nåt jag verkligen vill ha kan jag spara.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jo. Hoppas iallfall.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske.
Vad ska barnet/barnen heta? ska börja på S iallfall tror jag. Men hinner säkert ändra mig 1000 gången ännu. :D
Bio eller promenad: Beror på med vem, promenad är billigare.
Är du kittlig: på vissa ställen
Rädd för insekter? Om de överraskar en, inte annars.
Största svaghet: Jag är ofta väldigt negativ och sur/tråkig/tjatig. :D
Det här är jag bra på: Att hålla käften.
Bästa bok? På senaste tid; Zoya.
Chips, morötter eller godis? CHIPS!
Pizza eller hamburgare? Beror på varifrån :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en tatuering + en piercing redan. Kommer säkert fler tatueringar i framtiden.
Stökigt eller välstädat? Tycker om när det är städat, men inte alltför perfekt.
Gillar du att sjunga? Jo, men det låter kanske inte bra.
Anser du att du är stark? Haha nej.
Använder du knark? Nej o har inte tänkt prova heller.
Kaffe, te eller inget? Saft eller inget.
Har du en besatthet? Tror inte det.
Vem är din bästa vän? Har faktiskt ingen just nu tycker jag. Om inte Sami.
Civilstånd: Är tillsammans sedan lite över 3 år med Sami Partala. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar