måndag 12 oktober 2009

Nytt läge | kl. 23.32

Vi var till stan ett varv idag och kollade på Elins lägenhet, hon ska flytta denna vecka. Lägenheten är otroligt fin och riktigt mitt i centrum (okej, jeppis centrum är inte så stort men iaf). Om jag bodde ensam skulle jag jättegjärna vilja ha dendär lägenheten, jag förstår inte att hon inte är mer ivrig på att flytta dit. :D Sami och jag har nog ganska länge funderat på att flytta till en annan lägenhet, för den vi har nu är ändå för dyr när han kommer ut militären (och så har den superfult golv + köksinredning). Dessutom är den nuvarande en 3:a och vi skulle nog bra rymmas i en 2:a. Och hyran skulle få vara under 500€. Men före vi flyttar skulle den ena soffan måste slängas, och den gråa säljas. Nån som vill köpa en 3pers soffa för 80€, ca 2 år gammal men nästan inte använd? Bokhyllan vi har nu tycker jag heller inte om, men det finns inte pengar för att köpa en ny så den måste duga för tillfället. Åh vad jag vill ha ett jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar