tisdag 13 oktober 2009

Simma i äckel | kl. 20.11

Flera bloggar som jag brukar läsa funkar inte, och inte heller några internet sidor, bla tvplaneten.se, så nu kan ja inte se vad som kommer på tv ikväll. :/
Vi var och flyttade lite saker till Elins lägenhet idag, bla köksbord + stolar o lite prydnader o ljus. Men Elin vågar? inte köra deras ena bil så jag fick köra istället. :D Gick nog bra, jag gillar att prova olika bilar. :)

Sen ikväll var vi till simhallen, Emmi, mamma och jag. Och efter det var mamma och jag till mäkken. Jag känner mig riktigt illamående när jag tänker på vad allt man får i sig från simhallen. Det är ju hur många som helst som spottar, snyter sig och till och med kissar i vattnet. För att inte tala om alla döda hudceller som flyter runt. uschuschUsch!

Nu ska jag se om det har kommit upp nåt nytt avsitt av The Hills eller The City på mtv.com :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar