lördag 3 oktober 2009

Smackdown | kl.13.11

Gårkvällen blev nog bra trots att jag inte riktigt var på festhumör när kvällen började. Höll nästan på somna när vi satt vid Tia och Ninas men när vi kom till Melody var jag nog pigg igen. Blev bara jävligt irriterad på nån äcklig engelsk 25-30 åring som skulle slå mig på röven hela tiden. Till sist sa jag åt honom på ett inte allt för trevligt sätt att om han inte slutar röra mig så slår jag honom tills han inte kan stå upp mer. Tydligen såg jag tillräckligt agressiv ut för det funkade, han försvann och honom blev jag inte störd av mer. :D

Tror jag ska köra hem till larsmo idag bara jag är säker på att jag är i körskick. Måste komma ihåg att ta tillbaka mitt busskort av syrran (hon hade lånat det och åkt hem med det från vasa förra veckan) också så att jag slipper till Vasa imorgon.

Usch vad somliga tangenter är tröga på dethär Samis tangentbord. Men det är väl mitt fel för det var jag som spillde saft på det förra sommaren.. ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar