fredag 9 oktober 2009

Städning | kl. 15.44

Idag är jag på städhumör. Tur att sånt humör infinner sig ibland också, annars skulle mitt rum alltid se ut som ett bombnedlslag. Jag vet egentligen inte hur jag hinner stöka till det så mycket här i mitt lilla rum i Larsmo, för det är ju ändå ganska sällan som jag faktiskt är här. För det mesta är jag ju antingen i Vasa eller i Jeppis. Sover hemma kanske 2-3nätter/månad bara om det inte är något lov eller nåt sånt, då är jag mera hemma. Hoppas bara att städhumöret fortsätter tills imorgon också, för det skulle verkligen inte skada att dammsuga lite där. ;)

Ikväll kommer Sami hem så jag ska till stan. Försöker övertala mamma att jag ska få ta hennes bil i helgen, det känns mycket friare när man kan komma och fara som man vill och inte behöva anpassa sig efter andras schema.

Igår var jag till biblioteket i Holm, inte en bok om naglar hade dom heller! Måste försöka orka släpa mig till biblioteket i jeppis i helgen o se om de har nåt där. Sen var jag till banken och fixade nätbank-kontot igen, så nu funkar det. :) Körde med brorsans bil för ingen av de andra bilarna var hemma. Det känns faktiskt lite som att köra en traktor (det är en mitsubishi pic-up). :D Den är stor och accelererar långsamt, man sitter högt upp och man måste svänga som för 1000 för att komma av vägen. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar