onsdag 4 november 2009

Hemmahemma | kl. 20.52

Hemma i Larsmo igen då. Hann med den tidigare bussen hem efter skolan idag och sen hämtade brorsan upp mig i stan på väg hem från arbetet. Imorgon ska jag åka till Kokkola och se om jag hittar nån vinterjacka, skulle verkligen börja behöva en nu när det börjar bli kallare. Imorgon öppnar de den 3:dje delen av Cydennia köpcentret i Kokkola också så då får man gå dit och kolla på samma gång. Men det kommer säkert att vara super mycket folk. Pappa var en av VIP gästerna som får gå dit redan ikväll men han tyckte att älgstyckning var intressantare än att gå runt i köpcentret så han åkte inte dit iallafall. Sami kommer hem imorgon kväll också så då får jag plocka upp honom från tåget på samma gång, och sen åker vi till Jeppis. :) Ska försöka se om man skulle få åka och kolla nån lägenhet i helgen också bara det finns några på tidningen på lördag. :)

Men nu ska jag sjunka långt ner i soffan med en lämminkuppi och se på bonde söker fru! Hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar