torsdag 19 november 2009

hundsjuk | kl. 16.33

Nån som tycker att de har lite extra pengar som de vill spendera på mig? :D När (inte om, när!) jag skaffar en liten hund vill jag ha en bärväska som man både kan ha som "hus" åt hunden, och så att man lätt kan ta med den överallt. Och jag tycker att denna är så fin! :) Från www.lecien.se

De har en massa fina hundgrejer som inte är speciellt dyra heller på den sidan som jag skulle köpa genast bara jag skulle ha mycket pengar (och en hund :D). Jag är otroligt hundsjuk, tänker på det varje dag nästan. :D Bara jag skulle ha pengar och tid skulle jag skaffa en redan till sommaren, men vi får se hur det blir med den drömmen. En liten pomeranian är jag nog nästan säker på att jag vill ha iallfall. De är relativt lättskötta och snälla och sociala med människor. :)
Det enda som är lite skit är att det inte så ofta finns pomeranian valpar, för det kommer oftast bara 1-3 valpar per kull. Och då kostar de ju 1000-1600 per valp också.

Showen är äntligen över! Aldrig mer måste man tänka på vem man ska ha som modell, vilket smink och vilka kläder modellen ska ha! Nu har vi bara några inlämningsuppgifter kvar och sen blir det jullov. Hoppas bara man kan slappna av när man är ledig för jag vet att vi kommer att ha en riktigt svår uppgift inom företagsamhet på vårterminen. Blää.

Nu ska jag se lite på tv och sen ska jag cykla iväg till teatern på maddes cykel, har ännu inte fixat min egen (avbruten nyckel i låset och punka på bakringen). ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar