torsdag 5 november 2009

Kokkolashopping | kl. 23.02

Idag kvart före 4 hoppade syrran och jag i mammas bil och körde iväg mot Kokkola. Jag hittade faktiskt en jacka åt mig efter många om och men. Jag var tvungen att gå till provrummet och prova den 4 gånger(!) innan jag köpte den. :D Jag hittade också en halsduk, men inga skor eller mössa. :/ Massor av mössor fanns det, och faktiskt ganska lika en sån som jag vill ha, men antingen var de för lösa, för stora, för höga eller för små. Men kanske jag hittar en i Vasa eller Jeppis nån dag. :) Kl halv 8 åkte vi till järnvägs stationen i Kokkola och där satt vi och väntade 45min på att sami och hans kompis skulle komma med tåget. På väg till Jeppis sen åkte vi via Larsmo för att jag skulle skjutsa hem Nathalie och hämta en tröja som jag hade glömt.

Jag håller för tillfället på kollar en film, den tredje av Bourne filmerna. Sami och Jere sitter i vardagsrummet och spelar det nya Forza 3 spelet på xboxen, det kommer de troligen att göra varje kväll (och dag, och natt) denna helg. Som tur tog jag hem min externa hårddisk från vasa så jag har många filmer att se, annars skulle nog detta ha blivit en vääääldigt långtråkig helg. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar