måndag 9 november 2009

Maskering | kl. 18.19

Vi hade maskering hela dagen idag, men som tur behöver vi inte vara till kl 19 nån måndag, utan högst till kl. 17 sa hon som vi har som lärare (fast idag slutade vi redan kl..15?). :) Maskeringskursen verkar vara ganska kul, en ganska fri kurs där man får använda mycket fantasi. Idag gjorde vi Face- och Bodypainting. Jag hade madde som modell, men jag blev nog inte riktigt nöjd med slutresultatet, skulle nog ha kunnat göra det bättre. Sen for Madde, jag och Ida in till stan och handlade. Jag gick via CipCap också för jag hade sett tidigare i höst att de har uggs där, men de hade förståss inte min storlek. Men hon som jobbar där sa att det kommer in mer i slutet på november, så om jag inte har hittat några skor tills dess så får jag gå dit igen.

Nu -> film. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar