söndag 8 november 2009

Negativ | kl. 12.39

Paranormal Activity var inte så hemsk som jag trodde att den skulle vara heller. Hoppade nog till en par gånger, men mest för att Sami skrämde mig. Annars var den nog spännande på sina ställen men oftast ganska händelselös. Men dendär killen var ganska kul. :D

Min kära bror ringde inatt och skulle in och sova. -_- Jag mådde otroligt dåligt inatt så det tog säkert en timme sen innan jag somnade om igen. Kommer säkert att kunna somna riktigt bra ikväll istället. Jag har absolut ingen lust alls att åka till Vasa, det är nästan så att jag hoppas på att bli sjuk idag bara för att slippa. Allra minst ser jag fram emot kundarbete 2(!!!) eftermiddagar i veckan och på tisdagar har vi skola ända till 19.00. Fan vad jag ser fram emot våren så man aldrig behöver åka tillbaka till dendär jävla skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar