tisdag 3 november 2009

Onödigt tråkigt | kl. 11.31

Jag sitter i skolan och har ingenting att göra. Vi ska egentligen öva till Know How showen men jag vet redan vilken frisyr och vilket smink jag vill ha och hur kläderna ska se ut. Känns väldigt onödigt att sitta här fram till klockan 6 ikväll ändå. Men mellan 4-6 ska alla modeller vara här och då ska de träna koreografin och gången med musik. På nåt vis har jag på känn att hela showen kommer bli en stor flopp.

De har 90-tals kväll på Olli's här i Vasa på fredag, är nästan lite sugen på att gå när både Anna och Madde också ska. Men det blir bara så jobbigt med att slippa hit och hem och allt. Så kanske jag skiter i alltihop och sparar lite pengar istället.. Studiestödet kommer ju imorgon, och jag har redan bestämt att 20€ ska jag spara till nästa års ikearesa och 20€ får jag använda själv. Så har man lite början iallafall. Ska försöka spara det mesta jag får när jag klipper folk också och så försöker jag ju hitta jobb, så nog ska man väl ha råd med nåt om ett år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar