söndag 27 december 2009

2009 | kl. 19.39

Jag måste ju bara sätta till en lista ännu för att minnas och tänka igenom hela året. På fredag är det första januari tvåtusentio!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttat hemifrån, varit till Lahti och till Hania.. + en hel massa annat. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, jag minns inte ens vad de var :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ingen jag kan komma på iallfall.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej.

5. Vilka länder besökte du?

Kreta i Grekland. :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Mer pengar ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

9 september, då jag gjorde min första tatuering.

8. Din största framgång 2009?

Att jag klarade och fick körkortet!

9. Största misstaget?

Jag har flera. Tänker dock inte berätta.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inte nåt som är värt att berätta, som tur. :p

11. Bästa köpet?

"Luis Vuitton" väskan från Kreta

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Väskor, mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Då jag klarade körkortet!

14. Vilka sånger kommer alltid att
påminna dig om 2009?

Pitbull - Hotel Roomservice

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag tror no att det har varit ungefär på samma nivå som tidigare år.
Argare har jag dock varit.

16. Vad önskar du att d
u gjort mer?

Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit skitmat och annars varit slö :p

18. Hur tillbringar du julen?

Tillbringade julafton i Lahti med Sami, hans mamma och Keijo.
Juldags-kvällen i larsmo med familjen.

19. Var du kär i år?

Joo, det håller nog i sig. :)


20. Favoritprogram på TV

Svenska Hollywoodfruar :D

21. Bästa stället du var på/vid

Kreta säkert. :)

22. Största musikaliska upptäckten?

Jag har nog inte upptäckt nån speciell, lyssnar på det nyaste mest bara. :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jag önskade nog inte mig nåt speciellt tror jag. Minns inte ens vad jag fick. :p

25. Något du önskade dig men inte fick?

Jag har inte önskat mig så mycke, lättast så. :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jag skrev teoriprovet till körkortet, och klarade det!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag skulle ha haft en egen bil och en egen liten hundvalp. :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Bekväm.

29. Vad fick dig att må bra?

Inget speciellt, resan till kreta fick en dock att vila upp och orka med skolan lite till.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Hmm, jag kommer inte på nån speciell. :D

31. Vem saknade du?

Sami då han var i milin.

32. De bästa nya personer du träffade?

Jag vet inte om jag har träffat så många nya faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar