torsdag 3 december 2009

Allt | kl. 19.20

10h skola idag igen, men dagen gick ganska snabbt ändå. Var väldigt osäker imorse på om jag ens skulle orka stiga upp, men till slut steg jag upp 20min före skolan börja. :p Madde och jag skulle ta hand om några 9:onde klassister mellan 12-14, så de fick tvätta och fixa varandras hår. Sen hade jag en engelsk kund på kundarbete. Varken hon eller jag var riktigt experter på engelska (hon var från spanien) så det gick väl sådär, vi kom fram till hur hon ville ha håret och hon verkade nog bli nöjd också. :)

Jag fixade fransk manikyr åt mig idag, blev ganska nöjd. Egentligen tycker jag mer om att ha mörka nagellack för då syns det inte hur långa naglarna är lika bra (jag försöker sluta bita). Men nu har jag faktiskt fått ganska långa naglar, så kanske jag tål att se den "fria randen"(det vita) som det heter nudå. Ändå brukar jag lacka om min naglar ungefär varannan/var tredje dag bara för att jag tycker det är kul. :D

Imorgon ska jag med Anna till kokkola en sväng för hon ska o tatuera sig, och jag funderar på att säga åt tatueraren att han skulle få räta upp en av stjärnorna som jag har bakom örat, den som är högst upp har en tagg som är lite kortare än de andra. Dessutom skulle jag vilja ha dem lite mer skuggade än de är nu. Man brukar ju få fylla på tatueringar man gjort där gratis så jag kan ju fråga vad han tycker. :) Sen ska jag till jeppis för sami kommer hem, och vi ska flytta allt från lägenheten som vi inte behöver, men det tror jag blir en uppgift för lördan. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar