torsdag 10 december 2009

Christmas presents | kl. 19.42

Jag hittade ett par skor igår faktiskt. :) Och bara 30€ kostade de också. Det blev ett par helt vanliga, svarta. :9 Idag köpte jag julklappar åt mig själv också, det enda som jag ville ha till mig själv som julklapp. Jag köpte en mini kräpptång från skolan och en mini plattång av Anna som hon knappt har använt. :) Super till mitt korta hår!

Jag har varit på jävla irriterad på hela klassen denna vecka. I söndags såg jag riktigt fram emot klassfesten vi ska ha imorgon men nu är nog alla förhoppningar som bortblåsta. Vi ska först och äta till Rosso, och sen istället för att gå ut på krogen som några andra ska Anna och jag på lan hos en av Janis kompisar. :D Haha, Singstar och Band hero all night long! ;) Nåja, är det tråkigt där är det bara att åka till internatet och hitta på nåt annat. :) Jag ska inte dricka, har inte råd, så det blir väl kanske jag som kör då istället. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar