måndag 14 december 2009

Fakta | kl. 22.22

Denna lediga måndag har bestått av The Sims 3 spelande och tv tittande. Jag har ändå hunnit sminka mamma till en gamling, diskat undan i köket och gosat med vovven. En väldigt händelselös och slö dag med andra ord. Imorgon blir det däremot en tidig morgon med färd mot Vasa. Festfrisyrs provet börjar 8 eller 9 (?) och sen har vi kundarbete fram till kl 18. Jag har en rotfärg+klipp kund om jag inte minns fel. Sen är det bara att stå ut fram till på torsda då man slipper hem igen och sen vänta på att Sami kommer hem på fredag. Då blir det flyttdax. :)

Jag hade inte alls tänkt ta med datan till vasa, men nu kom jag på att det är en massa uppgifter jag måste ha gjort tills på torsda, så kanske jag måste ta med den iaf för att få allt klart..

Ju mer jag tänker desto mer irriterad blir jag. Man borde inte tänka alls, men då går väl bara ännu mer åt skogen. Det ska bli skönt med jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar