onsdag 30 december 2009

Idag | kl. 13.48

Mamma och pappa kom hit med en försenad (eftersom att de köpte den idag) julklapp åt oss i morse. :) En söt liten dammsugare fick vi, som jag har önskat mig! :) Den är superbra, rullar jättelätt och har 13m sladd, så man behöver inte ens byta kontakt fast man damsuger hela lägenheten. :D

Jag fick ett sms om att mitt bokpaket från adlibris hade kommit till R-kiosken vid prisma idag också, så jag for dit och hämtade ut det. :) Sen när jag kom hem efter att ha varit och städat vid den gamla lägenheten så hade mina foton som jag beställde i förrgår från ifolor.fi kommit också. :) Så nu är det bara att betala räkningarna så är allt bra. :) Blev ju inte speciellt dyrt ändå heller, 15,70 för 3st böcker och 4,93 för 22 foton, och då är frakten med på båda också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar