söndag 27 december 2009

kl. 11.40

Jag åkte till Larsmo på kvällen den 25 då vi kom från lahti, orkade inte sitta ensam i lägenheten då sami ändå skulle ut. :9 Och då fick jag ju öppna mina julklappar på samma gång också. ;) Det var nog mest småsaker jag fick; badhanddukar, handhaddukar, ficklampa (rosa! ;D), massor av godis, pentikskål, parfym, shower gel och bodylotion och sånt. :) Men glad är jag, det är många som lämnar utan julklappar!

Ikväll kommer jag troligen att åka till Larsmo igen då Sami åker till milin, det känns lite konstigt då jag inte riktigt kan säga "hem" längre då jag pratar om larsmo, för nu är adressändringen gjord så egentligen är denna lilla lägenhet mitt hem och jakobstad min hemstad. :p Dessutom känns det väldigt konstigt att kalla Sami min sambo också. :D

Sami sover ännu, och det förstår jag eftersom att han och hans kompisar satt uppe till halv 5 igår och såg på Pirates of the Caribbean. :D Nå, han får skylla sig själv då han missar ens stor del av dagen. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar