onsdag 2 december 2009

Klagovisa | kl. 21.06

Jag har varit irriterad hela dagen. Speciellt pga av att jag hatar uppsättningar och vi hade 5 timmar igår, 5 timmar idag och 5 timmar imorgon med just uppsättningar. Sen hade vi 2 timmar specialtekniker. Frisörerna ska ha luciatåg iår, men eftersom att det inte var obligatoriskt så ville jag + några andra inte vara med. Jag hatar att vara med i såntdär onödigt skit. Visst kan det vara stämningsfullt och man får julkänsla, men jag vill inte vara med i det själv. Då tycker jag nog att läraren kunde komma på nåt annat åt oss som inte vill vara med att göra, men nej, vi ska sitta och ha tråkigt i 2 timmar och höra på när de andra övar sångerna. Dessutom kommer vi andra att vara tvugna att ta en deras (de som ska va med i luciatåget) kunder nästa veckas tisda för att de ska få öva på kundarbete. Det känns orättvist att vi nästan ska bli "straffade" för att vi inte vill vara med i nåt som inte ens är obligatoriskt. Nåja, som jag sagt förr; skitskola. Tur att man går ut snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar