onsdag 16 december 2009

Saknad | kl. 13.16

Jag tänkte att jag skulle klara mig utan datorn i 3 dagar, men nu saknar jag den så fruktansvärt! Dessutom är jag tvungen att sitta i skolan och göra alla uppgifter som ska lämnas in. Jag kan inte spela sims, så jag sitter på kvällen och tittar på när Anna spelar på sin dator. Jag känner mig väldigt desperat! :D

Vi hade julfest idag, bara frissorna. Sen fick vi jullunch i skolan, det var jättegott. :) Jag skulle vilja börja få reda på när vi riktigt ska till lahti, det är ju bara en vecka kvar till jul! Dessutom ska vi flytta i helgen/nästa vecka också. Lättast skulle det vara att stanna hemma över jul, men jag förstår nog att sami vill spendera en jul med sin mamma emellanåt också när vi nu har varit hos oss 3 jular i sträck.

Nu ska jag gå till internatet och antingen se en film, sova en stund eller se på då anna spelar sims. :D NOLIFE. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar