fredag 18 december 2009

Today | kl. 13.43

Jag har faktiskt fått nåt gjort idag nu när jag har varit ledig. Jag steg upp lite över 8 och körde mamma till jobbet. När jag kom hem igen kunde jag inte somna om så jag spelade sims en stund, och sen for jag på gym en timme. Nu har jag duschat och städat undan lite skickat in en skoluppgift, och så ska jag börja laga mat och sen ska jag till Nordea och hämta ut mina pengar från skatteåterbäringen. Sen ska jag och hämta strykjärn + strykbräda från den gamla lägenheten till den nya, och så ska jag stryka alla gardiner och sätta upp dem. :) mamma har köpt två paket gardiner åt oss så nu har vi nya att sätta upp både i sovrummet och köket. :) Sen på kvällen ska jag efter Sami till bussen, och sen blir det bara mys tror jag. :)

Tjena :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar