onsdag 2 december 2009

Visste du | kl. 20.55

Att jag vill ha
- en OBH nordica mixer, en hund, ett jobb och en bil. :D
Att min senaste kyss
- var i söndags
Att jag pratar
- när jag har nåt att säga.
Att min bästa vän är
- nån som jag inte vet vem är.
Att jag avskyr när folk snackar
- om sånt de inte vet nåt om.
Att kärlek är
- underbart men svårt.
Att jag gillar att
- träffa nya vänner
Att jag alltid kommer att
- vilja ha
Att jag är hemligt förälskad i
- ingen speciell
Att sist jag grät var
- förrförra helgen
Att min mobiltelefon är
- ganska bra
Att när jag vaknar på morgonen
- tittar jag först på klockan
Att innan jag går och lägger mig
- tänker jag.
Att idag har jag
- haft tråkigt och varit irriterad.
Att jag just nu tänker på
- hur kul det ska bli att flytta in i den nya lägenheten
Att i kväll ska jag
- se på bonde söker fru
Att i morgon kommer jag
- att vara i kundarbete och ha tråkigt
Att jag hoppas
- att jag inte kommer att ångra nåt i mitt liv i framtiden
Att jag verkligen vill
- ha ett jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar