söndag 6 december 2009

yeah | kl. 21.29

Har äntligen Spotify! Får använda samis konto. ;) Jo, jag måste ju bara berätta hur snäll sami är. Han fick lite skattepengar tillbaka i fredags, och han har så länge velat ha en sodastream, men ändå gick han o köpte en OBH nordica mixer åt mig (utan att jag visste om det) som jag tjatat om i nån månad, men menat köpa åt mig själv. :D Så från 1.1 kommer det nog smoothies på löpande band ur den nya lägenheten! ;D Vi har flyttat ännu lite till idag, hängt upp några tavlor i hallen och tagit dit en par mattor. Och jävlar vad fint det blev med tavlorna. :D De passar perfekt tycker jag. :)

3D filmen igår var skitbra. Jag var ju nog lite skeptisk före men när det började blev det nog som bortblåst. :D Jag skrek när jag nästan fick en yxa kastad i huvudet (det såg faktiskt ut som om den kom ut ut tv:n) och allt såg bara så väldigt bra ut. Men jag tror inte att filmen skulle ha varit lika bra i en liten tv, tur att sami har en 42" och vi satt nära. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar