tisdag 26 januari 2010

Datorn vill inte | kl. 17.26

Min dator har fått nåt nåt fel tror jag. Jag satt o hade nyss börjat spela sims när Anna kom o frågade om hon fick ta en film från min dator till en minnepinne. Jag tryckte ner Sims utan att stänga av det o skulle öppna "denhär datorn", då fick den damp. Inga program svarade o sen försvann hela kanten där nere med alla program + alla filer på skrivbordet. Jag försökte starta om på startknappen och det tog skitlänge innan datorn ens stängdes av. Sen startade den nog som vanligt och jag kunde överföra filmen. Sen när jag just hade hunnit starta sims igen slog datorn plötsligt av på 1 sek! Jag väntade en stund o startade sen om den igen, och nu verkar den nog funka normalt igen. Blev nästan rädd ett tag att den hade gått i pension eller nåt i den stilen.

Nu ska jag försöka starta sims en sista gång, får datorn nåt fel igen får den vara avstängd resten av kvällen tror jag. Önska mig lycka till! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar