tisdag 19 januari 2010

Edward vs Jacob | kl. 15.56

Jag såg nyss New Moon, jag hade laddat ner den redan för några veckor sen men det var så dålig bild och ljud kvalité att jag inte har orkat se den. Men nu såg jag den iallfall, och den var ju faktiskt jättebra! Det enda som jag störde mig jävligt mycket på var då hon valde Edward istället för Jacob! Vad tänkte människan med!? (jag vet att det bara är en film men ändå!)

Edward Cullen, en sur, spinkig blekfis som tänker för mycket.

ELLER

Jacob Black, snygg, händig och muskulös, även om han kan se lite babyface ut ibland. :D

2 kommentarer:

  1. nee, edward e nog 100 ggr mera hot :D fast jag gilla första filmen bättre.

    SvaraRadera
  2. Blekfisen e såå mycket snyggare än den brunbrända hehe :D De e ganska stor skillna på gympriserna faktiskt.. Jeppisgym va någo på 60 euro fitness nå liknande. Men då va sportis runt 40 euro om ja försto rätt så de e ganska stor skillna. :)

    SvaraRadera