onsdag 27 januari 2010

I skolan | kl. 12.27

Vi slutade redan klockan 11 idag men Ida o jag sitter fortfarande i skolan och gör näringslära arbetet (det är egentligen mest Ida som gör, stackarn), vi kom inte så lång (aka ingenstans) förra veckan då vi skulle ta tag i det. ;D Imorgon slipper jag äntligen hem till min älskade Sami, sen ska vi göra tortillas o efter det ska jag bara ta det lugnt hela kvällen. :) På fredan åker jag till Jessi i nykarleby och på kvällen blir det troligtvis inflyttningsfest, inte i våran lägenhet dock, jag är trött på att ha en massa folk dit då man alltid måste städa så otroligt efteråt. På lörda har jag planerat att åka till Larsmo, klippa en av brorsans kompisar o kanske träffa brorsans flickvän? :) Sen på kvällen är det ännu öppet, får se vad man hittar på för kul. :) Så nog ska man väl ha denhär helgen räddad också, om inte allt skiter sig o jag blir sjuk eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar