söndag 31 januari 2010

Igår | kl. 13.19

Jag hann somna igårkväll när jag, sami o joni satt o såg en tråkig film, o när jag vaknade av att jag fick ett meddelande hade de lagt av filmen o spelade xbox istället, så det var tydligen inte bara jag som tyckte att den var tråkig. :P Meddelandet fick jag av Emmi som tyckte att jag skulle komma med till Netti en sväng, så då fick jag ställa mig på 10 min o hoppa i bilen med henne dit. :p kl. 1 kom sami efter mig o sen for vi direkt hem o sov. Jag hade sjuk mage hela kvällen efter att ha proppat i mig för mycket o för snabbt av min Don Special som sami var efter från Korv Görans. :D

Idag blir det att hoppa på bussen o åka till Vasa. Före det ska jag bara ta det lugnt o inte göra nåt speciellt alls. :9

12 skoldagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar