tisdag 19 januari 2010

Japp | kl. 12.50

Vi fick sluta redan lite över 12 idag, men måste då istället jobba hemma på tabellerna till att starta företag. Tills om 2 veckor måste vi ha gjort ett arbete inom näringslära också, så det håller vi på med för tillfället också, för att inte vara tvugna att stressa i slutet. Vilka duktiga studeranden vi är! :D

Imorgon slipper jag hem! Jag får dessutom hoppa på med Madde så jag behöver inte sitta på bussen en evighet heller. :) Sen ska jag klippa brorsan, och så ska jag gå och handla. Sen ska jag bara mysa med Sami hela kvällen. :)

Nån som har nåt tips på nån bra sida på internet där man kan se serier utan att ladda ner dem? Det går inte att ladda ner nåt alls här på internatet, och jag börjar sakna mina desperate housewives och O.C. :/ :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar