fredag 15 januari 2010

Städdag | kl. 12.48

Jag får nog nästan vara stolt över mig själv idag. :) Jag har redan hunnit med att:
  • plocka upp alla kläder som låg lite överallt
  • diska
  • läsa färdigt en bok
  • prata med emmi i telefon
  • prata me jessi i telefon
  • damsuga hela lägenheten
  • städa wc
  • tvätta kläder x2
  • hänga upp de tvättade kläderna
  • torka damm
  • plocka ur vasa-väskan
  • plocka undan alla julsaker
  • och plockat undan allt annat som inte var där det skulle
Och klockan är bara kvart före 1 än! Jag har haft fart på med andra ord. Och varmt som tusan har det varit! Jag har haft balkondörren på glänt och sprungit runt i träningsbyxor och sportbh, och ändå svettats. Sami kommer säkert att bli glad när han kommer hem från jobbet, speciellt eftersom att det var hans tur att diska. ;)

Jag är ännu förkyld, hostar och snyter mig som om jag fick betalt. Uschdå. Ikväll ska jag ändå försöka dra mig ut till Netti puben, kan ju inte sitta hemma och vara osocial hur länge som helst heller. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar