onsdag 6 januari 2010

Stickning pågår | kl. 23.38

Mamma har haft syskonträff här idag, så vi har haft några kusiner på besök också. :) Men 2 av hennes systrar uteblev (pga att en bor i norge o en var tvungen att jobba) så det var bara en moster och en morbror på besök, och 2 kusiner. :)

Jag började sticka (!!) idag, jag kom på att jag skulle sticka benvärmare. :P Jag skulle egentligen ha velat sticka av svart garn, men det hade vi inte, så det nästbästa var vitt. Jag kom faktiskt långt på bara några timmar. Den ena är snart klar.. :D Även om mamma tyckte att det ser ut som om en 3:dje klassist skulle ha stickat. ;D Men jag har väl knappt stickat sen jag gick på 3:an heller, så då är det ju inte så konstigt om jag inte har utvecklats mer än så. :D

Det är så länge sen jag har satt in nån bild, så här har ni en,
även om den bara är på mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar