söndag 17 januari 2010

Sunday | kl. 17.20

Usch vilken tråkig söndag detta har varit. Har suttit hemma hela dagen och inte riktigt gjort nåt alls. Jag somnade i soffan mitt i den andra filmen igår och när den var slut gick jag till sängen och sov vidare, och lämnade den sista filmen åt killarna att se på ensamma. Den första filmen, Unrest, var väl sådär. Helt okej om man tror på övernaturliga saker säkert, vilket jag inte är så säker på att jag gör. :)


Jag behöver som tur inte åka med buss till vasa ikväll. Det brukar vara så fullt i bussen på söndagkvällar att man får tränga sig fram för att slippa och sitta nånstans. Istället kommer snälla Irene från klassen efter mig så får jag sitta på med henne istället. Därför behöver jag inte heller skynda mig att göra mig klar och hoppa på bussen halv 7, då vi åker lite senare istället. :) Oj vilken underbar frihet det skulle vara att ha egen bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar