söndag 3 januari 2010

Tråkig | kl. 21.12

Sami har farit tillbaka till Kajaani, denna gång för sista gången. :) Det kommer nog att bli konstigt att få vara tillsammans mycket mer än vi har varit det gågna året nu när han ska börja jobba igen, men jag kommer ju förståss att vara i Vasa några veckor ännu innan praktiken börjar. Sen börjar vi bo tillsammans på heltid båda två. :9

Jag har super tråkigt just nu. Jag har sett på en film, på två dokumentärer och så har jag gjort smootie och varma smörgåsar sen sami for. Nu har mina ideér tagit slut. Det enda de har på tv är Pearl Harbor, och den har jag sett så många gånger att den har blivit tråkig.

Imorgon kommer jag att åka till Larsmo när pappa slutar jobbet. Men före det ska jag ha betalat hyran och gått till FPA och fråga om mitt bostadsbidrag. Hoppas jag får nåt så jag kan hjälpa till med hyran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar