måndag 8 februari 2010

Duktig | kl. 15.37

Jag har äntligen tagit mig i kragen och gjort bokföringsuppgiften som jag skjutit upp i 2 veckor. Uppgiften gick ut på att man skulle ringa till en bokföringsbyrå och ställa 10 intervju frågor. Damen som jag pratade med var jättetrevlig så det gick hur bra som helst och det är skönt att ha det undan! :) Nångång idag ska jag släpa mig till nån butik o köpa en stor mapp också. Jag har inte satt några papper som vi har fått på åk3 i mapp, vilket har resulterat i en stor hög med papper i fönstret. Nu har jag iallafall slarvat hem alla papper och så tänkte jag sortera o arkivera dem ikväll. :p

Imorgon ska vi o hälsa på till den nya vuxen frisörlinjen. Sen ska vi till Optima ett varv också. Jag vet inte om vi åker tillbaka till vasa imorgon eller på onsdags morgonen. Själv hoppas jag på onsdag morgon, så jag får sova ännu en natt men Sami. :) Men det är Anna som kör så det är väl hon som bestämmer. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar