söndag 7 februari 2010

kl. 20.55

Igår var jag på Jessis 20års fest, jag hade tänkt ta med kameran men den glömde jag ju förståss hemma. Efteråt for Emmi, Heidi o jag till netti, men det blev inte speciellt långvarigt för min del då jag började må så dåligt. Och kvällen slutade framför wc:n, fast jag egentligen inte hade druckit så mycket o kände mig inte speciellt påverkad. Jag trodde att jag skulle må dåligt än idag men jag mådde hur bra som helst ända från morgonen. :) 

Det kändes lättare att åka till Vasa nu ikväll då jag vet att jag slipper hem igen imorgon efter skolan. ;)
Mina naglar är jättefula nu då jag har haft svart nagellack i helgen, o haft fastlimmade smycken på. Då man sen tar bort smyckena o nagellacket lämnar ju limmet kvar, för det går inte bort bara med nagellackborttagningsmedel o nagellacket som är under limmet lämnar ju också. Fast jag har filat bort det mesta så har jag ännu svarta fläckar på 6 naglar. Great.

8 skoldagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar