onsdag 3 februari 2010

kl. 22.00

Usch vad skolan var tråkig idag. Men nu är det åtminståne över med företagandet och näringslära för denna vecka. Jag höll nästan på somna de sista timmarna i skolan idag, och jag tänkte att jag skulle somna så fort jag kom till internatet, men som vanligt är man ju inte trött längre när ma kommer in. Anna o jag var på gym en timme ikväll också. :) Jag skulle så gärna vilja ha gymkort i Jeppis, gärna till  Fitness gymmet. Men det får jag väl bara drömma vidare om, då jag inte har nåt jobb. Och skulle jag ha nåt jobb skulle jag ju knappast ha tid att gymma. Redan nu på praktiken kommer jag att bli helt slut. Det är bara så otroligt irriterande då man måste jobba heltid och göra allt som de anställda gör, men får ändå ingen lön + att jag hatar jobbet. Dessutom är man ju så slut då man kommer hem kl halv 6 eller halv 8 på kvällen så då hinner man bara äta nåt snabbt innan man somnar igen. Oj vilken härlig 12 veckors period jag har framför mig.

-----

Förresten, nästan ingen har väl missat "sveriges största bloggerska" Kissie? Hon som har provoserat i flera år men nu plötsligt blivit en ny, snällare Kissie. Iallafall, hon tycker ju att hon är så otroligt snygg, o att det är ett måste att vara brun o smal, men haha, på dehär bilderna ser man nog hur mycket av den bruna hyn som bara än brunkräm och photoshop. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar