fredag 12 februari 2010

Latmask med ny säng | kl. 11.36

Igårkväll satt Emmi, Sami o jag på Netti puben o var med i Music Quiz som de har varje torsdag. :) Förra veckan kom vi på 6:e plats med denna gång klättrade vi ända upp till delad 2:a plats! :D Nästa vecka tar vi första platsen. ;) Vi hade lite svårt att komma på namnet till vårt lag bara..

Beth - Va heitt ni förra gango?
Emmi - aj vi?
Beth - Nee, NI!
Emmi - Jaaaa, VI!? :D

Egentligen är det inte så kul att vara ledig varje fredag. Det känns bara som att man är tvungen att städa hela tiden fast jag helst skulle ligga i soffan heladagen o se på OTH. Men om jag gör det har jag jättedåligt samvete då sami kommer hem från jobbet o ingen förändring har skett.

Igår var vi ju o såg på sängar, vi ville ju ha en bredare än den 120x200 vi hade förut. Vi hade inte alls tänkt köpa en ännu men vi hittade en bra och det var den sista de hade så vi tog den. :) Fick hem den redan igårkväll också. :) En Texas Jenkki säng blev det, 160x200. :) Vi sov ju första natten i den redan inatt, men jag blev så irriterad då sami bara skulle komma o halft tränga ner mig fast han hade hur mycket rum som helst på andra sidan. :D Men det kan väl bero på att vi bytte sidor att sova på igår då inte sladden till Samis väckarklocka räckte till hans sida, så han har väl inte riktigt vant sig vid att sova på den andra sidan än.. :)  Livsviktiga fakta jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar