tisdag 2 februari 2010

Onödig dag | kl. 16.02

Jag har haft väldigt lite att göra idag. Vi slutade redan kl. 12 och sen dess har jag bara sett 2 avsnitt One Tree Hill o sen suttit på facebook. Det känns nästan lite onödigt att gå i skolan då man ändå inte gör nån nytta, och jag vill ändå inte jobba som frisör heller. Detta är ju en dag man aldrig kommer att få tillbaka, och då sitter man o slösar upp den framför facebook. Great.

Nästa veckas tisdag ska vi till Jeppis o hälsa på vid den nya vuxen frisörlinjen. Vi som är därifrån (eller har pojkvän ditåt) kommer att åka hem på måndagkväll, så man får sova en natt hemma på samma gång, o sen åka direkt till nya salongen på morgonen. Då får man lite extra sovmorgon på samma gång. ;)

Nu ska jag koka mina nudlar o se på tv. :) Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar