tisdag 2 februari 2010

Vifta med händerna fjoooortis | kl. 22.10

Jag är faktiskt trött ikväll, så jag ska snart lägga mig ner o börja sova. Igår var jag inte så hemskt trött då jag hade sovit 2h på dagen, men tänkte ändå börja sova kl halv 11. Men Neeeejdå! Några andra frisörstuderanden här i korridoren gapade ju på som vingskadade kråkor ändra fram till halv 1!! Då de äntligen hade färdigt sjungit singstar halv 12 typ så kom några killar dit o då höll de ju på skrek som fjortisar på crack en timme till. Dessutom kände de ju sig tvugna att ha dörren öppen. Jag var så arg så jag var faktiskt på väg att dra på mig byxorna o gå ut o säga åt dem att hålla käften, men de hann tystna innan jag orkade kravla mig upp ur min varma säng.

Ikväll verkar de dock vara tysta som tur. Man tycker ju att de skulle kunna tänka liiite mer på omgivningen då de håller på gapar som de gjorde, det bor ju faktiskt bara typ 300 andra personer här.. Idioter.

2 kommentarer:

  1. "Jag var så arg så jag var faktiskt på väg att dra på mig byxorna"

    HAHA! :D

    SvaraRadera