måndag 1 februari 2010

Vill ha hund | kl. 17.48

Vi fick sluta redan 1 idag, då vi egentligen skulle ha slutat kl.5, så det var skönt. Jag tänkte gå o sova en stund direkt efter skolan men då kom Madde hit en stund o efter det var jag inte lika trött längre. :p Däremot blev jag det kl 3 igen, så nu har jag sovit 2 timmar, o jag har ingen aning om vart Ida har tagit vägen. :D

Jag är (som vanligt) hundsjuk. Jag skulle gå gärna vilja ha en Pomeranian! Jag har tänkt att jag ska försöka planera att skaffa en sommaren 2011. Då har jag förhoppningsvis ett jobb o så ska jag försöka spara varje månad, för de är ganska dyra. Men före det skulle jag ju vilja att Sami skulle få träffa några Pomeranian hundar också för att se hur han reagerar. Han är ju egentligen allergisk mot pälsdjur men vissa raser klarar han bättre av än andra. Hans kompis i Kuopio har en pomeranian och den reagerade han inte alls emot, så än verkar det ju lovande. :)

En liten 2 månader gammal tjej :)

En vuxen pomeranian :)

En liten valp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar