söndag 30 december 2012

Väskoholic

Steg upp vid 11 tiden imorse, satte mig framför tv:n o kollade ett par Dr. Phil avsnitt, o kom fram till att man nog kunde åka en sväng via grannstaden Kokkola för att se om de hade något man inte visste att man behövde. Sagt och gjort, kl 13 begav vi oss iväg o kl 15 var vi klara. Hittade egentligen ingenting förutom en skönhet som jag föll för direkt!


Björn Borg för 55,90 norm. 69,90

Köpte ju visserligen en ny handväska i Åbo när jag var där för inte så längesen men hey, man kan aldrig ha för många väskor!
Denna väska har jag inte visat men det är denna jag köpte i Åbo, men i svart. (orkar inte ta egen bild o hittar ingen svart på google så aja, whatever)

For sen via Öja o lekte med barnen en stund, o for sen hem o har sedan dess typ bara suttit i soffan o sett på serien Catfish: the TV show. Väldigt intressant, handlar om folk som dejtat på nätet hur länge som helst och sen ska träffa de som de chattat med, o det i de flesta fallen är heeelt andra människor än de tror. Så kan de gå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar