torsdag 10 januari 2013

En torsdag

Har städat bort julen idag, varit på kaffe med Anna-Lovisa som åker tillbaka till södra Sweden imorgon och sen gymmat. Kände mig inte helt 100 på gymmet, helt spyfärdig och blev nästan rädd när jag gick förbi en spegel och såg hur blek jag var. Fick inte pressat ur mig mer än 30min men det är väl bättre än iget..

Sen när jag kom hem så mötte Pendi mig i dörren och var jätteglad som vanligt! När jag gick genom köket sprang hon snabbt under köksbordet o skämdes, när jag kom till hallen såg jag varför..


..och jag som nyss hade dammsugit! Nå, nån större skada var ju inte skedd som tur, bara att städa upp och se glad ut! Hon har inte rört ved från vedkorgen sedan hon var liten, men nu såg de tydligen aptitliga ut igen.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar