tisdag 1 januari 2013

Nyårsnatten

Nyårskvällen över! Hade en bra kväll med goda vänner o fortsatte sen ännu till stan också fast jag egentligen hade tänkt stanna hemma. Dock så borde jag nog ha litat på min instinkt.. På netti puben var det bara nyss fyllda 18 åringar, på Melody var det ungefär samma crowd men x300, och vid Moody var alla konstiga. Riktigt konstiga.

Kom hem sen vid 3 tiden o hittade killarna i soffan tittandes på konstiga youtube klipp. Tvingade brorsan i säng o sen slocknade vi andra också. Vaknade dock efter typ en timme av en spyende sambo. Very härligt. Så nästa inköp har jag på känn att kommer bli en ny bäddmadrass!
Eftersom att jag inte har nån spyfetich så gick jag o letade efter en ny sovplats, men med 4 extra nattgäster så fanns det varken nån soffa eller säng ledig, så jag fick improvisera.


5 handdukar på hjälpköksgolvet fick agera madrass! 
Rekomenderas icke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar