tisdag 8 januari 2013

Plattång och södernresa

Gick igenom Halpa Halli innan jag åkte hem efter jobbet. Inte en enda ordentlig plattång hade de! Bara miniplattänger, vilket jag redan har både kräpp och platt av, men de passade bättre att använda på mitt korta hår än nu när jag har nästan ordentlig pagelängd. Funderar på att köpa en ghd men känns ändå liite onödigt att lägga över 100€ på en plattång som jag använder bara ibland.. men de håller ju istället många år.. så vi får se om det inte blir en sån iallafall.

Ååh, har suttit o tittat på resor till varmare bleddgrader ikväll.. Har verkligen resfeber.. Får se om det inte blir att hoppa iväg på en äkkilähtö ännu i vinter/vår! Har ju en vecka vintersemester att ta ut så det vore ju perfekt! Talade med Sami om det igår o han var inte så sugen på att flyga än i år (han är säker på att planet kommer krasha om han sätter sig i det), så det blir kanske en kortare resa med honom till London eller nåt  senare i år. SÅ, är det nån i min bekantskapskrets (av det kvinnliga könet, annars tror jag nog att Sami misstycker) som eventuellt är med på en slappa på beachen resa inom de närmsta månaderna!? :D

Btw, vårt nya tv-bord till datarummet som jag hade hem från Ikea:


1 kommentar:

  1. Fippe å jag tänkt far på fredag :D sku gärn få kom två till, finns myki mer att välj på då.. ;)

    SvaraRadera